دانش‌بنیان| عرضه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی با پلتفرم بومی سرعت گرفت

دانش‌بنیان| عرضه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی با پلتفرم بومی سرعت گرفت


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 84096
یک شرکت دانش‌بنیان دو زیرساخت آنلاین را برای فروش مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی و ارائه خدمات آزمایشگاهی راه‌اندازی کرده است.

فرزاد حسینی نسب مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان توسعه مهندسی الماسواره دانش با بیان اینکه در بحث سئو سایت تماد کالا بسیار کار شده است، گفت: این فروشگاه اینترنتی بستری را فراهم کرده تا محصولاتی از قبیل مواد شیمیایی، ظروف و تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی به فروش برسد و یکسری خدمات تخصصی در حوزه آنالیز نیز ارائه ‌شود.

 

دسترسی سریع و آسان

این زیرساخت برخط، با بهره‌مندی از متخصصین و کارشناسان پژوهشی، در راستای تعامل بیشتر با صنعتگران و تسهیل خدمات آزمایشگاهی و مشاوره‌ای اقدام به ارائه خدمات آزمایشگاهی پیشرفته با همکاری مراکز معتبر پژوهشی کرده است.

هدف فروشگاه اینترنتی تماد کالا، فراهم کردن دسترسی سریع، آسان و ارزان به خدمات و محصولات آزمایشگاهی پیشرفته و استفاده از مشاوره‌های تخصصی در جهت ارتقاء کیفیت تحقیقات صنعتی، دانشگاهی و پژوهشی است.

 

امکان تجزیه‌وتحلیل محصول

در این فروشگاه اینترنتی مواد شیمیایی و ظروف آزمایشگاهی، خدمات تخصصی آنالیز در زمینه‌های جداسازی مواد، اندازه‌گیری مشخصات فیزیکی و شیمیایی آب و فاضلاب، آنالیز میکروسکوپی، طیف‌سنجی، آنالیز زیست‌فناوری و آنالیز فیزیکی ، لوازم آزمایشگاه تشخیص طبی، مواد اولیه صنایع غذایی، انواع تجهیزات آموزشی، پژوهشی، پزشکی، اندازه‌گیری و موارد دیگر ارائه یا به فروش می‌رسد.

عرضه محصولات و خدمات آزمایشگاهی با کمترین حاشیه سود، عرضه محصولات برندهای معتبر و شناخته شده، راه‌اندازی یک وب‌سایت با امکانات فنی و کاربرپسند برای سهولت استفاده توسط مشتریان، سیستم هوشمند پیگیری سفارش‌ها، ارسال سریع محصولات درخواستی، انجام سریع خدمات آزمایشگاهی همراه با تجزیه‌وتحلیل نتایج و سایر خدمات از قابلیت‌های این فروشگاه اینترنتی است.

 

پلتفرمی اختصاصی برای ارائه خدمات آزمایشگاهی

همچنین پلتفرم مهامکس نیز با بهره‌گیری از متخصصین و کارشناسان پژوهشی، در راستای تعامل بیشتر با صنعتگران و محققین و همچنین تسهیل خدمات آزمایشگاهی و مشاوره‌ای، اقدام به ارائه خدمات آنالیز پیشرفته با همکاری مراکز معتبر پژوهشی و آزمایشگاه‌های عضو شبکه آزمایشگاهی کرده است.

هدف این مجموعه فراهم کردن دسترسی سریع، آسان و ارزان به خدمات آنالیز و مشخصه یابی مواد شیمیایی و استفاده از مشاوره‌های تخصصی در جهت ارتقاء کیفیت تحقیقات صنعتی، دانشگاهی و پژوهشی به‌منظور دست‌یابی به فناوری‌های جدید، انجام پژوهش‌های کاربردی، منظم و دارای برنامه است.

 

کارآفرینی برای نیروهای متخصص

این پلتفرم با قرار گرفتن در میان مشتریان خدمات آنالیز و آزمایشگاه‌ها سعی بر این دارد تا طیف گسترده‌ای از خدمات را پوشش دهد از طرف دیگر با ارائه خدماتی مانند تحلیل نتایج، تعمیر و نگهداری تجهیزات مشخصه یابی، تهاتر خدمات، اجاره و فروش تجهیزات آزمایشگاهی کار کرده و موارد دیگر باعث تسهیل و افزایش کیفیت و همچنین ارزان شدن خدمات آنالیز در سطح کشور شود.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان توسعه مهندسی الماسواره دانش با اشاره به اینکه در این شرکت کارآفرینی برای نیروهای متخصص صورت گرفته، افزود: در حال حاضر در این شرکت 30 نفر نیروی متخصص با مدرک فوق‌لیسانس و دکتری به‌صورت مستقیم و 50 نفر به‌صورت غیرمستقیم مشغول به کار هستند.

 

مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

#

 

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
برگزاری «نهمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت»؛ ثبت‌نام آغاز شد
برگزاری «نهمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت»؛ ثبت‌نام آغاز شد
00/07/20 - 15:29
پیشرفته‌ترین محصولات و مواد دانش‌بنیان آزمایشگاهی
پیشرفته‌ترین محصولات و مواد دانش‌بنیان آزمایشگاهی "ایران ساخت" عرضه‌ می‌شوند
98/06/10 - 13:08
آغاز ثبت‌نام در چهارمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران از امروز
آغاز ثبت‌نام در چهارمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران از امروز
94/10/01 - 14:05
بیشتر بخوانیم